Bijna naar Thailand! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lindy - WaarBenJij.nu Bijna naar Thailand! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lindy - WaarBenJij.nu

Bijna naar Thailand!

Door: lindyberkhout

Blijf op de hoogte en volg Lindy

28 December 2016 | Nederland, Dordrecht

Hi allemaal,

Weer een nieuwe reis op de planning. Vrijdag 30 december vlieg ik 's middags via Shanghai naar Bangkok. Aan deze vlucht is nogal wat vooraf gegaan... In september had ik namelijk mijn ticket geboekt, bij China Eastern Airline met 5uur tussenstap. 2 weken terug kreeg ik een bericht dat mijn tijden veranderd waren, waardoor ik 12 uur op de heenweg en 17 uur op de terugweg zou moeten wachten. Na wat telefoontjes is dit gelukkig veranderd en heb ik nu uiteindelijk betere vliegtijden dan ik in eerste instantie geboekt had. Hopelijk wordt er niks meer veranderd; fingers crossed.

Na weken aftellen is het nu echt bijna zo ver. Normaal gezien zou ik al dagen mijn spullen klaar hebben staan, maar dat is nu anders. Gelukkig heb ik alles wel al in huis, maar dat ligt overal en nergens. Bij elkaar rapen en in mijn backpack proppen; de rest zie ik in Thailand wel.

Vrijdag vertrek ik met een dubbel gevoel naar Thailand. Het liefst zou ik ook thuis zijn, maar dat gaat nu helaas niet. Zo word je even extra met je neus op de feiten gedrukt; gezondheid is écht het allerbelangrijkste.
Toch besloten om mijn reis door te laten gaan & vertrouwen te hebben in het goede.

Zaterdagmiddag land ik in Bangkok, waar Marit en ik 's avonds het jaar 2017 in zullen luiden met een biertje op de Kho San Road! We gaan er samen een mooie reis van maken :)

Aju!

• 29 December 2016 - 11:06

Marit:

Yes! Zo'n fijn vooruitzicht! Het gaat helemaal goedkomen.
    Tot zaterdag leukerd!

• 29 December 2016 - 15:19

Rachel Verhagen:

Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Groetjes Rachel

• 29 December 2016 - 21:53

Danielle Van Der Vos:

Heel veel plezier lindy !!!

• 03 Januari 2017 - 20:50

Yannos:

Lindy en Marit geniet van jullie mooie reis !