Ingepakt & op naar Sri Lanka! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lindy - WaarBenJij.nu Ingepakt & op naar Sri Lanka! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lindy - WaarBenJij.nu

Ingepakt & op naar Sri Lanka!

Door: lindyberkhout

Blijf op de hoogte en volg Lindy

21 Oktober 2018 | Nederland, Dordrecht

Hoi allemaal!

Het werd wel weer eens tijd voor een mooie reis, dat is immers alweer een paar maanden geleden. Na 4 maanden op het Afrikaanse continent, dit maal weer naar het Aziatische continent; een beetje afwisseling in je bestemmingen is belangrijk! Een rondreis door Sri Lanka, met als afsluiting de Malediven. Want ja, daar moet je een keer geweest zijn in je leven, toch? Kan best op je 23e.

Vorige week ben ik op de valreep nog even afgestudeerd voor mijn Bachelor of Social Work, dus dat betekent dat ik helemaal zonder zorgen op reis kan gaan. Morgenavond, maandag 22 oktober, gaat het vliegtuig dat ons voor 4 weken naar de andere kant van de wereld zal brengen.

Vanaf Brussel vliegen we met een nachtvlucht naar Qatar en dan door naar Colombo, Sri Lanka. Dinsdag 23 oktober komen we daar aan en begint onze backpack trip direct: niet met de taxi, maar met het OV naar onze 1e plek. 110 kilometer verder. Volgens mij kunnen we naar Unawatuna reizen met 2 bussen en een tuktuk. Helemaal in mijn element, dat begrijp je. De uitspraak van de Sri Lankaanse (?) steden en dorpen moet ik nog een beetje oefenen.

Als ik tijd heb, zal ik af en toe een berichtje plaatsen op dit blog.

Groetjes vanuit het koude Dordrecht, en tot in het warme Sri Lanka!

• 21 Oktober 2018 - 08:00

Ad:

Tjonge daar gaat ze weer... maar wel verdiend na die slopende studie! Geniet ervan dames, en laat af en toe maar wat zien en horen...
    Groet, oom Ad.

• 21 Oktober 2018 - 14:15

Yvonne Van Der Hel:

Gefeliciteerd met het behalen van je Bachelor! Dan kan je nu zeker extra gaan genieten van een welverdiende vakantie! Heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst!
    Groetjes,
    Yvonne

• 22 Oktober 2018 - 04:51

Jan:

Marit & Lindy weer een hele mooie, fijne reis gewenst.
    We lezen graag jullie reisverhalen weer.
    groetjes
    Jan